A Google Shopping lépései

Google Shopping kilátás

A Google Shopping lépései

A webáruházzal rendelkezők számára mindenképp érdemes kiaknázni a Google Shopping nyújtotta lehetőségeket. A Google Shopping beállításához első lépésként A Merchant Center fiókot kell beállítani. Ezen belül a legfontosabb beállításokat 8 lépés fogja adni.

Első a szállítási információk megadása lesz, hogy tudják a vásárlók, mire számíthatnak. Ezt követi a főbb céges információk megadása. Itt érdemes kicsit hangsúlyt fektetni az ízlésesebb megjelenésre, céges logóra, és az imázsra. Ezután következnek az adózási információk, majd a nyelv és az időzóna beállítása. Ezután automatikus javításokat lehet beállítani, mint például azt is, hogy a Google Shopping-ban hogyan jelenjenek meg termékeink.

Ezután megadhatjuk konkrét termékeinket, melyeket szerepeltetni szeretnénk a termékösszehasonlításokban. Majd következik a fiókok összekapcsolása, a Merchant Center és a Google Ads fiókoké. Majd el kell fogadni a szabályzatot, és listázást kérni. A Google Shopping beállításának következő nagyobb állomása a Feed feltöltése. Ez egy termékadatbázis feltöltését jelenti, amire a Merchant Center-nek lesz szüksége. A Google Shopping-ban lényegében ezekből az adatokból fog állni hirdetésünk.

A feed megadásánál érdemes a nem kötelező adatokat is megadni a minél jobb teljesítés érdekében. Ha biztosan szeretnénk professzionálisan kialakítani a Google Shopping-ot webshopunk számára, érdemes szakmai segítséggel élni, melyet a marketingkalkulator.hu oldala tud nyújtani!

Post a Comment